HTML

Lakásfelújítás

Minden, ami a lakásfelújítással kapcsolatos: érzések, kudarcok, betarthatatlan határidők és költségvetési keretek, segítőkész haverok és mesteremberek

Friss topikok

  • tanarbazis: Sziasztok! A szakember keresés új formája! Várjuk a szakembereket és szakembert keresőket. Gyors... (2015.11.11. 19:34) Lakásavatási dilemma

Linkblog

Archívum

Kezdetek

2008.02.16. 17:00 werner

Kezdjük az elején: alaprajz. Amint megkaptam a kulcsokat, bölcsész végzettségemet meghazudtoló precizitással lemértem minden falat és meg is rajzoltam, hogy is néz ki két dimenzióban a lakás. Aztán mikor az első összefirkált lapot kidobtam és elkészült a 

második, megjelenésében és tartalmában is továbbfejlesztett verzió, még mindig hiányzott1 méter a nappaliból. Mindent újra lemértem, ennyire nem lehetek béna, aztán rájöttem, hogy az erkélyt nem rajzoltam bele. Persze ekkorra már meguntam az egészet, úgyhogy így küldtem át Andrisnak a fecnit. Íme:





















Ő persze kicsit jobban emlékezett mindenre és az általam szintén lehagyott lichthofot is berajzolta az AutoCAD-es változatba.
Így megszületett új, önálló életem első, az elkövetkezendő hónapokat meghatározó írásos emléke, amely végérvényessé tette, hogy nincs visszaút. Azzal, hogy lerajzoltam, véglegesen megsemmisítettem a "régi lakást", elvettem a lelkét, hogy aztán ugyanerre építve új életet leheljek bele, új értelmet adjak neki.

Mivel egyáltalán nem értek a fúrás-faragáshoz – pontosabban még sosem csináltam, de  nyilván értek hozzá, egyszerűen érzem - félelemmel vegyes várakozással tölt el, hogy szorosabb barátságba kerülhetek olyan, eddig kissé misztikusnak tűnő dolgokkal, mint a fázisceruza, a földelés, a fúga, stb.

Szólj hozzá!

Címkék: kezdetek tervezés alaprajz fázisceruza fúga

A bejegyzés trackback címe:

https://lakasfelujitas.blog.hu/api/trackback/id/tr49341744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása